Количката е празна!
Контакти
Телефон: +359 888 644 330

адрес и запитвания

КАКВА Е ОПТИМАЛНАТА ЗА ВАС ДИЕТА?

Ние препоръчваме “хелт фрик” подхода, който преставлява така нашумялата палео диета, но с леки вариации според индивидуалния случай.

"Хелт Фрик" режимът е по-гъвкав и индивидуален в сравнение с шаблонните мейнстрийм диети (палео и други). Подходът има основен формат или набор от общи насоки, които могат да бъдат персонализирани на базата на уникалните нужди и опит на всеки човек.

Но основната разлика между “хелт фрик” подхода и всяка друга шаблонна диета е: спазването на мейнстрийм хранителен режим не насърчава участника да мисли, да експериментират или да обмисля неговите или нейните специфични обстоятелства, а просто да изпълнява шаблона.

В инфографиката на перфектната диета (която получавате безплатно при записване за консултация) се опитвам да дефинирам общите препоръки за здравословно хранене, които представляват “хелт фрик” диетата:

  • Да не се ядат токсини: да се избягват индустриални масла от семена, неправилно приготвени зърнени и бобови храни и излишната захар (особено фруктоза)

  • Подхранвайте тялото си: наблягайте на наситените и мононенаситени мазнини, докато намалявате приема на полиненаситени мазнини, изберете глюкоза / скорбяла пред фруктоза и протеини от здрави животни и риба пред птици.

  • Яжте истинска храна: винаги когато е възможно яжте месо от животни, хранени с трева, дива риба, местни и биологични (чисти) продукти. Избягвайте преработени, рафинирани и пакетирани храни.

В рамките на тези насоки, обаче има място за индивидуални различия. Когато хората ни питат дали млечните продукти са здравословни, отговорът винаги е "зависи". Даваме същия отговор, когато ни питат за кофеина, алкохолa и приемa на въглехидрати.

Единственият начин да разберете какъв е оптималният хранителен режим за вас е да експериментирате и да наблюдавате. Най-добрият начин да направите това е да се премахне "сивата зона" храни, с които подозирате, че може да има проблеми, като млякото и млечните продукти и др. за някакъв период от време (обикновено 30 дни е достатъчен), и да ги добавите обратно един по един, наблюдавайки вашите реакции.

Като хора ние сме подобни, както и различни. Споделяме една и съща основнa физиология, поради което “Хелт Фрик” подходът има смисъл. Има определени храни, които имат химична структура и следователно имат неблагоприятно въздействие върху всички нас, независимо от нашите индивидуални различия. Това са храни, които спадат към категорията и първата част от обучението "Да не се ядaт токсини".

От друга страна, всеки от нас е уникален. Израства в различни семейства, с различни хранителни навици, житейски опит, излагане на токсините в околната среда и начин на живот. Много от нашите гени са едни и същи, но някои пък се различават и затова начинът, по който тези гени са били задействани или изразени, може да се различава.

За някой с автоимунно заболяване, млечните продукти и яйцата, на пример, могат да бъдат проблематични. Но от други, тези храни често са добре толерирани. Този вариант само подчертава значението да се открие личният оптимален хранителен режим вместо да се следва сляпо рецептата за някой друг.

Индивидуализирайте диетата си, за да увеличите продуктивността си, да подобрите биохимията, тялото и ума си, така че те да работят в унисон, едновременно създавайки имунитет към стрес и болести.

ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕ

Вашето име:

E-mail:


Пол:       Възраст:

Оплаквания:


изпрати


Препоръчваме също:
КОДЕКС "ЗДРАВО БЕБЕ"
ПРАВИЛНИЯТ ПОДБОР НА ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ