Количката е празна!
Контакти
Телефон: +359 888 644 330

адрес и запитвания
Архив

Лечение да обратим възпалителния метаболизъм (Л.О.В.М.)

на 28 април, 2014 , 0 Коментара

Проблемът не е във вас! И няма нищо общо със волята ти. Проблемът е ВЪЗПАЛЕНИЕ - хронично състояние на метаболитен дисбаланс, което е на пътя между вас и  тялото и здравето, което заслужавате! Целта на Л.О.В.М. (Л.О.В.М. = Лечение да обратим възпалителния метаболизъм) е да премахне токсините от вашата диета и да съживи вкусовите ви рецептори, за да се насладите на букета от аромати, който предлага истинската храна.

10 стъпки към по-здраво тяло
  1. Намалете въглехидратите. Аткинс е бил прав: Не всички калории са еднакви. Получавате истински тласък на вашия метаболизъм подържайки общия прием на въглехидрати около 100-150 грама (без да броим неразтворимите фибри) на ден. След като сте се погрижили за теглото си, можете да увеличите броя на въглехидрати до 150-200 грама. Но ако някога сте били с наднормено тегло, консумирайки повече от 100-150 грама въглехидрати на ден (в зависимост от височината и структурата ви) ще си възвърнете загубените килограми отново, бавно, но сигурно. Така че най-добрият подход е да се научите да се храните с ниско съдържание на въглехидрати и да го превърнете в един нов начин на живот.
  2. Избягвайте транс-мазнини. Те са враг на метаболизма и увреждат ензимите, необходими за обработка на мазнините, карайки ви да наддавате тегло около червата. Етикетът на храните може да твърди, че съдържа 0 грама транс-мазнини, дори когато има скрити такива. Това се дължи на пропуск в изискванията за етикети на храните. По закон е задължително да се отбелязват само транс мазнини над определено количество на порция плюс емулгатори ("глицериди"). За да избегнете транс-мазнините, трябва да четете съставките на всички храни, които купувате (салати, зърнени храни, бисквити, сосове, мазила) и да се избягвате "скритите транс-мазнини”-съдържащи растителни масла:
    •  Рапично
    • Соево
    • Царевично 
    • Памуково
    • Слънчогледово

По-добре стойте изобщо стойте настрана от опаковани храни. Вредите, които те носят са много и различни, а транс-мазнините са едва една малка част от тях.

  1. Не купувайте обезмаслени продукти или продукти с 0% холестерол, 0% мазнини или подобни алтернативи като обезмаслено мляко, и сладоледи с 0% мазнини, кисели млека и т.н.
  2. Консумирайте традиционно масло, яйца, сирене/кашкавал, и пълномаслено мляко. Проучванията показват, че консумацията на тези храни подобрява HDL (добрия) холестерол, здравето на костите, мозъка и ви дава енергия.
  3. Яжте зеленчуци, гарнирани с полезни мазнини, сол и киселина. Тази комбинация оптимизира способността на тялото да абсорбира антиоксидантите, витамините и минералите в зеленчуците.
  4. Яжте повече зеленчуци отколкото плодове. Плодовете са по-полезни от бонбоните и сладките, но те са за десерт и не трябва да заместват 2 - 3 порции зеленчуци на ден.    
  5. Научете се да правите бульон от кости. За да сте физически активен, трябва да поддържате вашите стави в добра форма. Най-добрата храна за ставите и съединителната тъкан (включително костите) е костният бульон, тъй като съдържа съединителна тъкан, която действа като хормон на растежа в тези тъкани.
  6. Яжте храни, богати на пробиотици. Ако храносмилателната ви система е нарушена (газове, подуване, болки) или разтроена по друг начин (не ви се яде), то има реална опасност когато се почувствате по-добре да се поглезите с нещо прекалено скорбялно или сладко. За да поддържате храносмилателната система в добро здраве, включете в менюто си пробиотични храни. Най-популярните пробиотични храни у нас са киселото мляко, киселите краставички и киселото зеле. Те са и източници на организми, които засилват работата на храносмилателната система.
  7. Сън. Ако не спите достатъчно нивата на кортизол и про-възпалителни хормони в тялото ви ще се повишат драстично. Въпреки че често ни се налага да спим само по 6-7 часа на нощ, телата ни обикновено функционират значително по-добре когато сме спали 8 часа.
  8. Спортувайте/Движете се! Разнообразявайте: разходка, танци, ски, колело, косене на трева, градинска работа. Много е трудно, ако не се движите,  да поддържате теглото си. Така че включете движението в ежедневието си още днес и работете за вас, вашето здраве, тонус и добро настроение през цялото време.  


Коментари

Остави коментар

Вашият коментар

* Име:
* E-mail: (Не се публикува)
   Уебсайт: (Site url with http://)
* Коментар:
Код за верификация:
микро займы онлайн